Nesterak: 1. Ped. jako nauka. 2. Powstanie pedagogiki (krótka historia, pojęcie co to jest) 3. Cztery podstawowe pojęcia: wychowanie, kształcenie, nauczanie, uczenie sie? 4. Sfery wychowanie (osobowości) 5. Metody badań naukowych 6. Działy pedagogiki i ich krótki opis. 7. Kryteria naukowości wiedzy 8. Checy wiedzy 9. Nauka i jej funkcje 10. Paradygmat i jego cechy 11. Ogólne zadania ped. 12. Orientacje badawcze pedagogiki 13 Nauki współpracujące z pedag. (Kunowski Stefan "Podstawy współczesniej pedagogiki") 14. Jak rozumiesz orientacje empiryczno-analityczne? 15. Permeneutyka w ped. na przykładzie pedagogiki kultury 16. Różnice między ped. jako nauką, a filozofią wychowania 17. Nauczyciele i uczniowie wobec technologii 18. Wiedza i umiejętności w dobie (chyba musiałam sobie nie dopisać tego pytania) 19. Uczeń i nauczyciel przyszłości 20. Mocne i słabe strony globalizacji 21. Społeczność i kulturowe funkcje pedagogiki? 22. Czynności składające się na metode naukową 23. Ped. wiedza teoretyczna w praktyce KONIEC :)
|